כיצד לתמוך ולעזור לחיילים הבודדים בזמן השירות

שתפו את העשייה עם חברים

התמיכה בחיילים הבודדים

חיילים הבודדים הם קבוצת החיילים שכחו מהם המשפחה והחברים במהלך השירות. הם קבוצת החיילים הנותרת לבד ללא התמיכה והתייעצות שהחיילים השארים נהנים ממנה. עמותת 'רוח נכונה' נוסדה במטרה לתמוך ולעזור לחיילים הבודדים וליצור להם מעטפת ראויה ומכובדת במהלך ואחרי השירות.

התמיכה היא מתבצעת במגוון דרכים, דרך חלוקת מזון, אירוח בבתי מלון, סדנאות יצירה ועוד. דרך התמיכה המתמידה ניתן לעזור לחיילים להרגיש שהם לא לבד במהלך השירות ושיש להם גוף דומה שמעניק להם את התמיכה הנדרשת. זאת יכולה לתת לחייל את הכוח והמוטיבציה להמשיך בשרותו באופן אופטימי וחיובי.

האחריות החברתית

עמותת 'רוח נכונה' מקדמת גם את האחריות החברתית של בני הנוער לקראת שירות משמעותי. התמיכה בחיילים הבודדים היא הזדמנות ייחודית לבני הנוער להיות חלק ממערך התמיכה ולתמוך ולעזור לקבוצת החיילים המצויה בזהב שחור.

התמיכה בחיילים הבודדים מרגשת בני נוער ומעניקה להם תחושה של שייכות ותרומה לקהילה. בני הנוער מבינים שהם יכולים לשנות את המציאות ולתרום לחיילים הבודדים. הנוער פוגש בחיילים הבודדים ומבין שהם יכולים לתמוך ולעזור להם בדרך שונה ומיוחדת כגון חלוקת מזון, סיוע במגוון דברים וניהול פעילות ביחידה.

סיכום

התמיכה בחיילים הבודדים היא מקום להתמודדות ורענון. זהו הזמן לתת לחיילים הבודדים להרגיש שהם חשובים ושיש להם משפחה נוספת שנמצאת לידם. התמיכה בחיילים הבודדים היא הזדמנות ייחודית לבני הנוער להעניק ולקבל אהבה ותמיכה. בעזרת התמיכה הנדרשת ניתן לחיילים הבודדים להצליח ולפרוץ קדימה במהלך השירות ולאחריו.

קרא עוד...

פרויקט "זיכרון בסלון"

במסגרת פרויקט "זיכרון בסלון" זכינו לארח השנה את גב' ביאטריס סלומון, שורדת שואה, בבית גזיאל בנתניה. סיפורה המרגש של ביאטריס, לימד אותנו את כוחה של